Pages

czwartek, 24 marca 2016

Ombre nails

Hej!

Chciałabym Wam dzisiaj pokazać jak zrobić paznokcie ombre. Sama na początku miałam z tym problem, jeśli wy również chcielibyście zobaczyć ja je zrobić- zapraszam!

Zaczynamy od wybrania kolorów do ombre. Najlepiej jeśli jeden z tych kolorów jest jasny, i właśnie ten wybieramy jako bazę. Malujemy nim paznokieć i czekamy aż wyschnie. Przed tą czynnością możemy również zabezpieczyć skórki wokół paznokcia przed ubrudzeniem lakierem. Ja do tego celu użyłam taśmy klejącej, jednak są też specjalne lakiery, stworzone specjalnie w tym celu, jeden z nich widziałam w Rossmannie - Miss Sporty Peel Off. Teoretycznie pisze na nim, żeby używać go jako bazy pod lakier, aby potem ściągnąć go bez użycia zmywacza, jednak ja używam go też do pomalowania paznokci naokoło.

Czekamy aż lakier porządnie wyschnie, Następnie sa specjalną gąbeczkę nakładamy wybrane lakiery, pamiętajcie aby na początku nałożyć dużo- bo część lakieru po prostu wsiąknie, Po wykonaniu tej czynności ruchem stemplującym dociskamy gąbeczkę do paznokcia. Uważajcie żeby granica między lakierami była w miarę możliwości na środku paznokcia. Na koniec "mieszamy" miejsce złączenia lakierów. W tym celu gąbeczkę dociskamy w taki sposób, aby warstwa, w moim wypadku, fioletowa naszła odrobinę na wartswę niebieską i odwrotnie, aby dać wrażenie przechodzenia jednego koloru w drugi.

Ostateczny efekt byłby dużo lepszy, gdybym dała ciemniejszy kolor na dół paznokcia. Jednak myślę, że nie jest źle i trochę pomogłam Wam wykonać paznokcie ombe.

Dziękuję Wam za przeczytanie mojego wpisu, byłoby mi miło gdybyście zostali u mnie na dłużej obserwując mnie! Dziękuję za każdy komentarz i obserwację!

2 komentarze:

  1. Ombre jest świetne <3 Wybacz ale dopiero nadrabiam :D Oczywiście zostaje na dłużej :D ALe świetny post :D

    Zapraszam http://chcebyckopciuszkiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ombre na paznokciach świetnie się prezentuje :)
    zapraszam na NOWY POST i do obserwacji! <3 locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń