Pages

poniedziałek, 7 marca 2016

DIY Pomysły na prezent

Hej!

Na początku bardzo chciałam Was przeprosić za to, że przez tak długi czas nie dodawałam żadnych postów. Wierzcie mi lub nie, ale w mojej obecnej sytuacji znalezienie wolnego czasu graniczy z cudem. Dzisiaj w końcu zebrałam się i przyszłam do Was z postem DIY. Pomysłami na własnoręczny prezent po raz ostatni dzieliłam się z Wami przed świętami, o ile mnie pamięć nie myli. Tak czy siak- cały rok przed nami, masa urodzin a po co wydawać pieniądze jak możemy dać komuś własnoręczny prezent, który będzie i tani, i niepowtarzalny!

1. Koszyczek z prezentami

Myślę, że jest to fajny pomysł, bo do takiego koszyczka możecie włożyć, tak naprawdę, wszystko! Według mnie, najfajniej wygląda to, jeśli wszystkie rzeczy połączone są jakąs kategorią tematyczną. Wystarczy poznać zainteresowanie osoby, którą chcemy obdarować a potem kupić rzeczy powiązane z tym tematem, np. jeśli ktoś interesuję się jakimś piosenkarzem/ piosenkarką możecie mu dać: płytę, etui, poduszkę, kubek, tak na dobrą sprawę, wszystko co jest z nim/ nią powiązane.

2. Otwórz, gdy...

Są to koperty, które obdarowana osoba otwiera kiedy w jej życiu wydarzy się sytuacja opisana na kopercie! Możecie zrobić tak wiele kopert, jak chcecie i na taki temat, jaki chcecie. Nie ma żadnych ograniczeń. Przykładowe koperty i zawartość:  
  • Potrzebujesz wiedzieć, jak bardzo Cię kocham - wspólne zdjęcie 
  • Jesteś zdenerwowany - folia bąbelkowa
  • Płaczesz- chusteczki
  • Masz ochotę na coś słodkiego - opakowanie żelków


Oczywiście do każdej koperty możecie wsadzić jeszcze jakiś liścik.

3. Zjedz mnie, gdy...

Prezent bardzo podobny do wcześniejszego, jednak z tą różnicą, że tutaj nie ma żadnych listów, same słodycze! Możecie zmienić cukierki, np. na małe opakowania żelków. Myślę, że to bardzo fajny pomysł bo kto nie lubi osłodzić sobie życia czy to w gorzkich czy wesołych chwilach?

To już wszystko. Mam nadzieję, że pomysły Wam się spodobały i skorzystacie z któregoś. W razie pytań śmiało piszcie. Zapraszam też do obserwowania! Za wszystko Wam baardzo dziękuje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz