Pages

sobota, 13 lutego 2016

Suchy szampon Isana i krem Nivea Care

Hej!

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam recenzje dwóch produktów: suchego szamponu i kremu Nivea.

Suchy szampon Isana


+ Delikatny, przyjemny zapach
+ Cena (szczególnie po promocji, na której jest często)
+ Dostępność (w Rossmannie)

- Niestety, ale dla mnie nie działa. Nie widzę żadnej różnicy przed i po użyciu.
- Zostawia biały osad na włosach

Podsumowując nie polecam zbytnio tego produktu, po prostu na mnie nie działa. Kupiłam go raz i od tamtej pory już więcej nie, jednak nie przekreślam go, bo moja mama korzysta z niego i twierdzi, że jak dla niej się sprawdza.

krem Nivea Care

+ Szybko się wchłania
+ Nie pozostawia klejącej skóry
+ Dobrze się sprawdza jako baza pod makijaż
+ Dostępność 
+ Wydajność

- Cena (dużo wyższa w porównianiu do podstawowego kremu nivea)

Podsumowując, bardzo polecam ten krem. Od dawna używam zwykłego kremu nivea, jednak dość długo się on wchłaniał. Do kupienia kremu ze zdjęcia zachęciła mnie firma, na której nie zwiodłam się jak do tej pory i okazało się, że i tym razem stanęli na wysokości zadania. Krem naprawdę szybko się wchłania a mimo to dobrze nawilża. Z pewnością kupię go jeszcze raz, kiedy skończy mi się to opakowanie.

Mam nadzieję, że recenzje Wam się podobały. Jeśli chcecie więcej, dajcie znać w komentarzu i obserwujcie, aby być na bieżąco z nowymi postami!

6 komentarzy:

  1. Ech czyli jednym słowem szampon beznadziejny bo nie spełnia swojego celu :) Szkoda.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię tego szamponu ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię produkty Nivea, a tego szamponu jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kosmetyki z Nivea'i :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe recenzje, zaciekawiłaś mnie tym kremem :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam suchy szampon syoss i dla mnie jest dobry.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń