Pages

wtorek, 9 lutego 2016

Organizacja lakierów do paznokci

Cześć!

Dziś zobaczycie jak poukładałam swoje lakiery do paznokci, abym łatwiej mogła znaleźć odpowiedni kolor.

Użyłam:

  • oczywiście lakierów
  • papieru samoprzylepnego
  • dziurkacza
  • pokrywki z pudełka do butów

Najpierw pomalowałam kartkę samoprzylepną lakierami do paznokci, jednocześnie układając je w odpowiedniej kolejności, żebym potem nie nakleiła jakiegoś koloru na nieprawidłowy lakier. Kiedy wszystko już wyschło, dziurkaczem wycięłam kółeczka, aby wszystkie nakejki były równe.
  
Następnie odkleiłam niepotrzebną część papieru a tę właściwą nakleiłam na czubek nakrętki od lakieru. Na koniec ułożyłam je kolorystycznie w pokrywce z pudełka do butów.

Tak wygląda wszystko po skończeniu. Myślę, że ten pomysł może się Wam spodobać. Koniecznie dajcie znać w komentarzu czy skorzystacie z tego pomysłu a może macie jakieś swoje sposoby na organizację lakierów? Zapraszam do obserwacji, żeby być na bieżąco!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz