Pages

sobota, 6 lutego 2016

Czyszczenie prostownicy

Hejka!

Prostownica jest nieodłączną częścią mojego życia. Jednak zaniedbanie czyszczenia jej może, o dziwo, zniszczyć nasze włosy. Łój, który osadza się na prostownicy pod wpływem temperatury sprawia, że płytki nie przylegają do siebie idealnie, co niszczy włosy. Dlatego usuwanie z niej osadu jest naprawdę ważne.

Poszperałam trochę w internecie i znalazłam sposób, według którego od jakiegoś czasu czyszczę moją prostownicę i sprawdza się on, jak dla mnie, bardzo dobrze! Zaraz go Wam zaprezentuję.

Tak brudna była moja prostownica na początku:


Aby ją wyczyścić potrzebowałam:
  • ściereczki z mikrofibry
  • szklanki z wodą ze spirytusem
  • patyczka do uszu

Na początku podpięłam prostownicę do prądu, aby się nagrzała. Po krótkiej chwili odpięłam ją i poczekałam ok. 2-3 minuty, aby się odrobinę ochłodziła. Po tym czasie zamoczyłam ściereczkę z mikrofibry w wodzie, nałożyłam na palec i zaczęłam przejeżdżać nią po płytkach prostownicy. Kiedy już wyczyściłam wszystko "z grubsza", zamoczyłam patyczek do uczu w wodzie i przejechałam nim po miejscach, do których nie dostałabym się ściereczką.


Tym sposobem moja prostownica po wyczyszczeniu wyglądała tak:


Mam nadzieję, że skorzystacie z tego sposobu. Na początku mojej przygody z prostowainem włosów nie wiedziałam, że zaniedbanie czyszczenia prostownicy może mieć niekorzystny wpływ na wygląd moich włosów. Jednak kiedy dowiedziałam się o tym, od tamtej pory czyszczę ją raz na tydzień/dwa tygodnie. Jeśli macie jakieś pytania, piszcie w komentarzach. Zapraszam też do obserwowania, żeby być na bieżąco a już niebawem między innymi organizacja lakierów do paznokci!

3 komentarze:

  1. Bardzo dobry patent ;d

    zapraszam na konkurs u mnie ;) bardzo proste zasady :)
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/02/wholesalebuying-wishlist-konkurs-wygraj.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !
    Ja także miałam z tym problem. Prostownicy nie uzywam za często, ale ostatnio naprawdę mi się coś z nią stało. Wyprubuję te twoje "patenty". :-D

    Atkas - NOWY POST
    Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze przyznam się bez bicia, że nie czyściłam nigdy tak dokładnie prostownicy, zawsze tylko troszkę ściereczka.
    Zapraszam:
    Mój Blog
    Konkurs

    OdpowiedzUsuń