Pages

wtorek, 12 stycznia 2016

Zimowe niezbędniki

Hejka!

Od kilku dni pada u mnie śnieg. Skoro zima już na dobre się rozpoczęła pomyślałam, że dodam wpis o takiej tematyce. Chciałabym pokazać Wam dzisiaj moje zimowe niezbędniki.


1. Koc

Najlepiej taki duży, mięciutki.


2. Skarpetki

Koniecznie grube, cieplutkie. Uwielbiam spędzać w nich chłodne zimowe wieczory.


3. Ogrzewacz

Nie wiecie co to? Już Wam tłumaczę. Ogrzewacz to takie malutkie opakowanie wypełnione jakimś płynem, w środku którego znajduje się blaszka. Jeśli jest Wam zimno wystarczy, że naciśniecie tę blaszkę, wtedy z cieczy zrobi się cieplutkie ciało stałe! Ogrzewacz utrzymuje ciepło przez dłuższy czas. Oczywiście możecie ich używać dziesiątki razy, dokładna instrukcja przywracania ich w stan ciekły znajduję się na opakowaniu. Możecie to kupić w internecie, jakiś czas temu widziałam je również w którymś supermarkecie. 


4. Kubek

Nie wyobrażam sobie zimowego wieczoru bez kakao lub czekolady. Dlatego też od zawsze marzyłam o takim wielkim kubku. Po długim czasie w końcu go znalazłam.


A Wy macie jakieś swoje zimowe niezbędniki? Piszcie w komentarzach jakie! No i oczywiście zapraszam do obserwowania!

6 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, te rzeczy są zimą absolutnie niezbędne. Ja od siebie dorzuciłabym jeszcze czekoladę, cieplutki sweterek i dobrą książkę. Połączenie tych wszystkich rzeczy daje nam wieczór idealny ^^ Pozdrawiam :)

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł. U mnie dołączył by pewno kot, sen oraz może książka

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie grube skarpetki na zimę! To zdecydowanie mój niezbędnik :) Szkoda, że nie masz opcji obserwowania bloga, bo z chęcią bym go regularnie czytała :)

    http://queen-ofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się ją dodać jak najszybciej!

      Usuń