Pages

piątek, 22 stycznia 2016

Kalendarz DIY

Hejka!

Jakiś czas nie dodawałam żadnego DIY, więc stwierdziłam, że pora to zmienić. W związku z tym chciałabym pokazać Wam dzisiaj jak zrobiłam swój kalendarz na biurko.


Zaczęłam od wyjęcia szkła z ramki do zdjęć. Następnie pomalowałam jej tylną część czarnym spray'em. Po kiku godzinach zdążył on wyschnąć, wtedy pod górną częścią ramki wbiłam trzy gwoździe.


Żeby nie marnować czasu, podczas gdy spray sechł zabrałam się za robienie karteczek. Potrzebne będą nam trzy "zestawy". Jeden do miesięcy, drugi do pierwszej cyfry dnia miesiąca i ostatni do drugiej. Miesiące możecie zapisać na wiele sposobów. Ja zapisałam pierwsze trzy litery od ich nazwy. Można też zapisać ich pełne nazwy, czy jakkolwiek inaczej Wam się podoba. Karteczki w kolejnym zestawie numerujemy cyframi od 0 do 3, a ostatni komplet od 0 do 9. Dzięki temu możliwe będzie ułożenie każdego dnia miesiąca. Moje wyglądają tak: 


Dajcie znać jak Wam się podoba ten pomysł. Mam nadzieję, że zrobicie sobie taki kalendarz, bo wygląda naprawdę ładnie no i możecie go zrobić własnoręcznie, a co za tym idzie tanio! Standardowo zapraszam od obserwowania i komentowania!

2 komentarze:

  1. Fajny pomysł, myślę jednak że lepiej wyglądałby z wydrukowanymi cyframi i napisami, oraz jakimś zdjęciem :) ale pomysł bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to właśnie chodzi w robieniu czegoś własnoręcznie, żeby nie iść na łatwiznę :)

      Usuń