Pages

wtorek, 5 stycznia 2016

Happiness Jar 2016


Hejka!

Znowu przychodzę do Was z postem DIY na Nowy Rok. Tym razem jak widzicie w tytule zobaczycie mój Happiness Jar. Pomysł na niego zaczerpnęłam z wydarzenia na facebook'u. Oczywiście polecam Wam do niego dołączyć, aby zobaczyć słoiki innych osób czy zainspirować się do zrobienia swojego. Tam też znajduje się jego dokładny opis.


Ogólnie mówiąc Happiness Jar to słoik szczęścia. Wrzuca się do niego codziennie karteczkę na której piszecie o czymś miłym, co zdarzyło się tego dnia. Uczy on cieszyć się z małych rzeczy, których tak często nie zauważamy. Ludzka natura jest taka, że nad złymi rzeczami, nawet drobnymi potrafimy rozpaczać przez długi czas a z małych, dobrych rzeczy często nie cieszymy się nawet przez chwilę. Dlatego uważam, że każdy powinien zrobić sobie taki słoiczek, aby zauważać jak wiele dobra i pozytywnych rzeczy dzieje się w jego życiu.

Ja swój słoiczek kupiłam w Pepco. Oczywiście możecie użyć najzwyklejszego słoika i przyozdobić go jakkolwiek chcecie. Wszystko zależy od Waszej wyobraźni. Jak widzicie na zdjęciu zaopatrzyłam się też w małe karteczki, na których będę zapisywać to, co miłego przytrafiło mi się tego dnia. Na zdjęciu możecie zobaczyć także słomki. Zaraz dowiecie się do czego będę ich używać.

Ten pomysł zaczerpnęłam z wydarzenia na facebook'u. Wystarczy kupić słomki a następnie pociąć je na małe kawałki. Posłużą Wam one do nasunięcia na karteczki, dzięki czemu nie będą się otwierać co z kolei przyczyni się do tego, że nie braknie Wam miejsca na 366 (lub więcej) karteczek.


Mam nadzieję, że pomysł Wam się spodobał i zrobicie sobie taki słoiczek. Mój znalazł już swoje miejsce na parapecie pod oknem. A Wy może macie już swoj Słoik Szczęścia? Albo planujecie go zrobić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz