Pages

czwartek, 24 grudnia 2015

Wesołych Świąt! (+DIY)

Hejka!

W związku z tym, że mamy już święta chciałam Wam złożyć najszczersze życzenia. Życzę Wam, aby te święta były spędzone w rodzinnej atmosferze z wypełnionym po brzegi stołem, żebyście znaleźli mnóstwo prezentów pod choinką, żeby te święta były wyjątkowe, niezapomniane. No i życzę Wam Szczęśliwego Nowego Roku! Żeby był lepszy niż ten obecny a podczas niego samych dobrych chwil.

Na nowy rok mam dla Was pomysł DIY.

 GOAL LIST (po polsku lista celów)

Znalazłam ją w internecie i pomyślałam, że sobie taką zrobię. Jest ona idealna zarówno na cały rok jak i na krótkie okresy czasu. Moja wygląda tak:


Oczywiście możecie ją napisać po polsku, ja jednak wolałam po angielsku, tak jakoś. ;)

 Jak ją zrobiłam? Najpierw kupiłam karteczki samoprzylepne, jak już je miałam na kartce A4 na górze narysowałam prostokąt. W nim umieściłam napis: goal list for (lista celów na). Kolejnym krokiem było obrysowanie karteczek poniżej prostokąta. Oczywiście wszystko to robiłam ołówkiem, aby w razie pomyłki łatwo zmazać błąd gumką. Na koniec obrysowałam wszystko markerem.


 Myślę, że to fajny pomysł na postanowienia noworoczne, do których możecie wykorzystać większą kartkę, jeśli będziecie potrzebowali więcej pól na karteczki albo po prostu podzielić to na krótsze okresy czasu, jak widzicie ja swoje cele postaram się zrealizować podczas przerwy świątecznej.

 Chcę Wam jeszcze raz życzyć Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku! Do zobaczenia niebawem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz