Pages

piątek, 18 grudnia 2015

Post świąteczny

Hejka!

W końcu znalazłam czas, aby dodać post świąteczny. Mimo okresu przedświątecznego nauczyciele nie litują się nad nami ani trochę... Dlatego musieliście trochę poczekać na tę notkę, ale w końcu jest. Znajdzie się w niej kilka rzeczy związanych ze świętami, tak więc.. zapraszam dalej!

1.Prezenty
Nie byłabym sobą, gdybym nie dodała czegoś własnoręcznego. W tym roku zrobiłam dwa takie prezenty. Mam nadzieję, że wykorzystacie pomysły na nie, może nie w tym roku, ale w kolejnych latach. Są one uniwersalne, więc zdadzą się nie tylko na święta. :)


  • Pierwszy jest "Słoik 366" (w oryginalne nazywał się 365, ale że kolejny rok jest przestępnym musiałam trochę zmodyfikować nazwę).

Prezent ten, jak zapewne się domyślacie, był bardzo pracochłonny. Dlatego zaczęłam go robić stosunkowo wcześnie.

Zaczełam od spisania 366-u pomysłów. Na początku było fajnie, dopiero potem zaczeły się schody, kiedy zaczęły mi się kończyć pomysły. Ale jakoś skończyłam tę najbardziej czasochłonną część.
Potem kupiłam kartki i pocięłam w kwadraciki a na nich napisałam to, co wcześniej udało mi się spisać.
Na koniec na papierze samoprzylepnym wydrukowałam kartkę z "instrukcją obsługi". Dodam tu jej tekst, który może choć trochę ułatwi Wam całą pracę. Oczywiście możecie go dowolnie zmieniać, w zależności od tego, jak potrzebujecie. :)


Jak to działa: „Słoik 366” zawiera trzysta sześćdziesiąt sześć
ręcznie napisanych karteczek. Każdy kolor odpowiada
poniższym tematom. Codziennie rano przez kolejny rok
możesz wyciągnąć dowolną karteczkę i (teoretycznie)
zacząć miło dzień:

chwile i wspomnienia
cytaty i teksty piosenek
powody dla których Cię kocham

życzenia


  • Kolejnym pomysłem jest słoik "ze wszystkim". Jest on na tyle fajnym pomysłem, że możecie do niego wrzucić WSZYSTKO! Ja wrzuciłam zdjęcia i wspomnienia zwinięte w ruloniki i związnane wstążeczką. Dodatko powrzucałam masę słodyczy, sczególnie świątecznych jak, np.: mikołaje, cukierki, laski świąteczne, żelki, mambę i inne, które również możecie podpasować do osoby, która zostanie obdarowana.


2.Świąteczna playlista

Oto  kilka świątecznych piosenek, których możecie posłuchać, aby poczuć trochę świątecznej atmosfery, bo pogoda wyraźnie nas nią nie rozpieszcza.
  • Last christmas
  • All i want for christmas is you
  • Merry christmas everyone
  • Let it snow
  • Jingle bells
  • We wish you a merry christmas
Są to jedne z najbardziej znanych piosenek świątecznych, dlatego postanowiłam umieścić je na mojej świątecznej playliście.

To by było tyle na dzisiaj, jeśli chcecie jeszcze jakiegoś posta o świętach koniecznie dajcie mi znać, czy to w komentarzach czy w wiadomości mailowej. (Przypominam maila: wypiszxwymaluj@gmail.com). Zapraszam Was także do wysyłania pomysłów na kolejne posty, obserwowania i komentowania! Do kolejnego wpisu!


4 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł na ten słoik :) ja za to zrobiłam projekt 365, czyli... Zresztą na moim blogu pisze (serdecznie zapraszam, adres na koniec). Również zrobiłam prezent samodzielnie, ja jednak tylko jeden. Jest to słoik z ,, butelki na wodę" (kupiony w kiku, piękne buteleczki polecam)ozdobiłam metodą decoupage, i włożyłam do środka liście itp. oraz nieco czegoś co doda zapachu (zapomniałam :0. Jak dla mnie wyszła pięknie! Tobie też polecam :)Co do postu, fajnie napisany
    http://b-o-m-o-g-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze jedno, na liście brakuje - We wish you a merry Christmas

      Usuń
  2. Faktycznie, zapomniałam o we wish you a merry christmas. Zaraz uzupełnię notkę o nią:))

    OdpowiedzUsuń