Pages

poniedziałek, 28 grudnia 2015

Czy cena pomadki eos jest adekwatna do jej jakości?

Hej!

Przychodzę dzisiaj do Was z kolejną recenzją. Tym razem dzięki firmie estyl.pl mogłam przetestować pomadkę eos. Słyszałam o niej wiele opinii, zdecydowana większość ją zachwalała, ale znam też takich, którzy dostali na nią uczulenie. Jeśli choć trochę zainteresowaliście się tą pomadką zapewne zauważyliście, że jej cena jest dość wysoka jak na balsam do ust.  Zaraz zobaczycie czy według mnie cena pomadki jest adekwatna do jej jakości.

Pomadka ta ma wiele wariantów zapachowych, ja mam summer fruit (letni owoc). Link do właśnie tego zapachu balsamu eos ze sklepu estyl.pl znajdziecie na dole. W tym e-sklepie odnajdziecie też resztę zapachów eos'a.



+Ma piękny, naturalny zapach, co odróżnia ją od wielu pomadek, które "pachną" jedynie chemicznymi substancjami.
+Składa się w 100% z naturalnych a w 95% z organicznych substancji.
+Dobrze nawilża i odżywia usta sprawiając, że są miękkie i gładkie.
+Jest bardzo wydajna, co prawda nie używam jej długo, ale mimo to mam wrażenie jakby zupełnie nic nie ubyło!
+Szybko się wchłania.
+Opakowanie jak już zdążyliście pewnie zauważyć nie jest klasyczne, wyróżnia się oryginalnością.
+Wygodnie się ją nakłada, dzięki kształtowi pomadki.


-Cena balsamu nie należy do najniższych, ale warto ją zapłacić bo ilość produktu wystarczy na długi czas.

Na koniec chciałam powiedzieć Wam coś jeszcze o firmie od której dostałam możliwość wypróbowania pomadki eos. Raczej unikam zakupów w internecie, boję się, że przyjdzie coś czego nie zamawiałam, będzie uszkodzone, będę musiała długo czekać na przesyłkę. Jednak strona estyl.pl udowodniła mi, że są jeszcze solidne firmy, warte zaufania. Żadnych problemów z komunikacją, wręcz przeciwnie bardzo szybki i miły kontakt. Towar został wysłany jeszcze tego samego dnia, dzięki czemu paczka doszła do mnie już na następny dzień. Produkt został naprawdę porządnie zabezpieczony, jak możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej. Mimo że była to tylko jedna, mała pomadka została solidnie owinięta w folię bąbelkową, dzięki czemu doszła ona do mnie w idealnym stanie. Jest to naprawdę rzetelna firma, warta polecenia.



Podsumowując, myślę, że warto kupić tą pomadkę pomimo jej ceny, bo z tego co zdążyłam do tej pory zauważyć i usłyszeć od innych osób używających "jajeczka" starcza naprawdę na długo a jego zapach i właściowości są naprawdę świetne!
A Wy używaliście już pomadki eos?

Link do mojej pomadki eos w sklepie estyl.pl: EOS summer fruit

4 komentarze:

  1. Znam te internetowe zakupy ;D W tym roku dostałam używaną książkę której nie zamawiałam (ale i tak się przydała, bo do szkoły) i inne pomyłki hahah! Musze przyznać że nieźle zapakowali :0
    b-o-m-o-g-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego staram się robić zakupy normalnie :D

      Usuń
  2. Jeśli coś już jest drogie, to niech przynajmniej będzie dobrej jakości ;) A zapakowali naprawdę solidnie, aż wydaje się to być lekką przesadą O.o
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej zapakowane "przesadnie" niż bez jakiegokolwiek zabezpieczenia, nie? :D

      Usuń