Pages

czwartek, 19 listopada 2015

Witajcie na moim blogu!

Cześć!

 Chciałam przywitać Was bardzo gorąco na moim nowym blogu. Zacznijmy od początku. Ostatnio naszła mnie myśl, żeby założyć bloga. Przez kilka kolejnych dni intensywnie się nad tym zastanawiałam. Dzisiaj nadszedł dzień, w którym znalazłam czas, żeby zrobić coś w tym kierunku.

 Jeśli spojrzeliście na prawo na pewno zobaczyliście z myślą, o jakiej tematyce powstał blog. Tutaj opiszę to troszkę bardziej szczegółowo. Będą pojawiać się tu posty o kosmetykach i moje 'recenzje' tych produktów; pomysłach DIY, uwielbiam robić coś własnoręcznie a że akurat zbliża się Boże Narodzenie to nadarzy się świetna okazja, żeby podzielić się z Wami moimi pomysłami na własnoręczne prezenty świąteczne. Oprócz tego będą pojawiały się różne wpisy o moich sposobach na naukę, którą zawszę staram się sobie ułatwiać, informacje technologiczne (o ile mogę je tak nazwać) na przykład o aktualizacjach iOS-a. Oczywiście posty na inne tematy również będą. Jak na przykład: podróże, ubrania, pomysły na prezenty (niekoniecznie zrobione własnoręcznie), pielęgnacja włosów, ciała...

 Na koniec chciałam Was o coś poprosić. Jeżeli będziecie mieć jakieś pomysły na posty, prośby, uwagi, cokolwiek o co chcielibyście mnie zapytać śmiało piszcie na wypiszxwymaluj@gmail.com.

P.S. Mail ma taką nazwę, ponieważ blog pierwotnie miał się tak nazywać.

4 komentarze:

  1. Hejka, Blog zapowiada się ciekawie. Z chęcią pośledzę twoje poczynania, i przy okazji zapraszam (mam szczerą nadzieje że wpadniesz :)
    http://b-o-m-o-g-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci powodzenia w blogowaniu! Mimo wszystko - ja raczej nie będę tu zaglądać, gdyż kompletnie nie interesuje mnie ta tematyka. ;)
    bo-kocham-czytac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    Sprawdź też KONKURS u mnie!
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń